Πολιτική Παράδοσης
Τηλ.: +30 210 7758 543
M: info@beautyplace.gr
Λ. Κηφισού 32, Αιγάλεω
Τ.Κ. 122 41
Παραδόσεις σε
Ελλάδα και Κύπρο
Εξυπηρέτηση Πελατών
Δευτ. – Παρ.: 09:00–16:00
Πολιτική Παράδοσης
Πολιτική Παράδοσης
Η αποστολή των προϊόντων μας λόγο Covid-19 και για όσο αυτό διαρκέσει θα γίνεται σε διάστημα 4-10 εργάσιμων ημερών με τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρία.
Επιλέγοντας τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 2 €.
Δίνεται η δυνατότητα παραλαβής από την εταιρία.
Η Χρέωση μεταφορικών για την Αττική και την υπόλοιπη Ελλάδα εξαρτάται από το βάρος.
Αναλυτικά:
- Αττική 3,00 € έως 2 κιλά και από 2 κιλά και πάνω 1,0 € επιπλέον χρέωση για κάθε κιλό
- Υπόλοιπη Ελλάδα 4,00 € έως 2 κιλά και από 2 κιλά και πάνω 1,00 € επιπλέον χρέωση για κάθε κιλό
- Δυσπρόσιτες περιοχές το κόστος θα είναι 7,20 € έως 2 κιλά και από 2 κιλά και πάνω 1,00 € επιπλέον χρέωση για κάθε κιλό.*
*Σε περίπτωση που η περιοχή αποστολής είναι δυσπρόσιτη ο πελάτης θα ενημερώνεται τηλεφωνικά για το τελικό κόστος.
Για την Κύπρο ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες. Η αναχώρηση εκτελείται μία με δύο φορές την εβδομάδα.
Γενικά
Σύμφωνα με αυτούς τους ΓΟΠΠ, τα παραγγελθέντα προϊόντα από τον αγοραστή θα παραδοθούν στη διεύθυνση που θα αναφέρει ο αγοραστής και η οποία αναφέρεται ως διεύθυνση παράδοσης («Διεύθυνση παράδοσης»).
Η εταιρία μας παραδίδει σε όλες τις περιοχές της ελληνικής επικράτειας (με εξαίρεση των περιοχών που δεν υπάρχει πρόσβαση μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς).
Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά πλην Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.
Τα τιμολόγια πώλησης/δελτία αποστολής αποστέλλονται στον καταναλωτή μαζί με τα προϊόντα που έχει παραγγείλει στην διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί από τον αγοραστή κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
5.2 Χαρακτηριστικά των τρόπων παράδοσης από την Ιστοσελίδα www.beautyplace.gr
5.2.1 Τα κιβώτια παραδίδονται στη διεύθυνση παράδοσης του αγοραστή ή του παραλήπτη της παραγγελίας και αν αυτός απουσιάζει, ανάλογα με την διακριτική ευχέρεια της ταχυδρομικής υπηρεσίας και εφόσον αυτό επιτρέπεται σε κάποιο άλλο άτομο, πληρεξούσιο του ή σε κάποιο ταυτοποιήσιμο τρίτο πρόσωπο.
Σε περίπτωση που έχει επιλέξει τον τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής, οφείλει κατά την παράδοση να καταβάλει προηγουμένως και το συνολικό αντίτιμο της παραγγελίας.
Αν τα κιβώτια δεν μπορούν να παραδοθούν, ο αγοραστής ή παραλήπτης λαμβάνει μια ειδοποίηση στην διεύθυνση που έχει δηλώσει, που του επιτρέπει να παραλάβει τα παραγγελθέντα προϊόντα από το πλησιέστερο κατάστημα της ταχυδρομικής υπηρεσίας στον αναφερόμενο εκεί χρόνο (10 μέρες).
Με το πέρας αυτής της περιόδου (10 ημέρες), τα κιβώτια επιστρέφονται στον αποστολέα. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής θα αποζημιωθεί με το ποσό που πλήρωσε κατά τη στιγμή τοποθέτησης της παραγγελίας αφαιρουμένων των εξόδων αποστολής (εφόσον η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα).
Κάθε πράξη σχετικά με την παράδοση δεν είναι εφαρμόσιμη αν το κιβώτιο φαίνεται να έχει παραδοθεί και έχει υπογραφεί το σχετικό παραστατικό παράδοσης.
Επεισόδια, ζημίες, κατεστραμμένη συσκευασία
Γενικές Διατάξεις
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας καλείται να επιβεβαιώσει την καλή κατάσταση των κιβωτίων και των παραδοθέντων προϊόντων.
Σε περίπτωση ανωμαλίας αναφορικά με τα κιβώτια (κατεστραμμένα ή ανοιχτά κιβώτια, ίχνη υγρών, κλπ) ή με τα παραγγελθέντα προϊόντα (ελλειπή, κατεστραμμένα, κοκ) ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να ακολουθήσουν τις παρακάτω διαδικασίες που αναφέρονται στα άρθρα των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Πώλησης ανάλογα με την κατάσταση της παραγγελίας. Η αδυναμία εφαρμογής της σωστής διαδικασίας αναφορικά με την γνωστοποίηση προβλήματος μπορεί να αφαιρέσει κάθε ευθύνη από τον μεταφορέα και την εταιρία μας και συγκεκριμένα ο αγοραστής δεν θα δικαιούται αποζημίωση ούτε θα μπορεί ποτέ να διεκδικήσει από την εταιρία μας την επαναποστολή των παραγγελθέντων προϊόντων.
Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση κατεστραμμένου κιβωτίου
- Παράδοση με Υπηρεσία ταχυμεταφοράς
- Αν εντοπιστεί ανωμαλία κατά την παρουσία του πράκτορα της Υπηρεσίας
- Αρνηθείτε άμεσα την παραλαβή και περιγράψτε ξεκάθαρα και λεπτομερώς το πρόβλημα. Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να παραδώσουν ένα έγγραφο αναφοράς του προβλήματος μαζί με το κιβώτιο στον πράκτορα της Υπηρεσίας.
- Αναφέρετε το πρόβλημα στo τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ε-shop στο 210 7758543 σε εργάσιμες μέρες και ώρες ( Δευτέρα – Παρασκευή 9:00-16:00)
- Αν εντοπιστεί ανωμαλία κατά την απουσία του πράκτορα της Υπηρεσίας Ταχυμεταφοράς
- Αναφέρετε την ζημιά και τα ελλειπή προϊόντα, συμπληρώστε ένα έγγραφο αναφοράς του προβλήματος και ενημερώστε την εταιρία μας στo τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ε-shop στο 210 7758543 σε εργάσιμες μέρες και ώρες ( Δευτέρα – Παρασκευή 9:00-16:60) ή μέσω αποστολής e-mail στο info@beautyplace.gr. Η δήλωση περιστατικών μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών από την παράδοση.
Διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί σε περίπτωση ελλειπών ή κατεστραμμένων προϊόντων
Ο αγοραστής ή παραλήπτης της παραγγελίας θα πρέπει να ενημερώσει το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ε-shop στο 210 7758543 σε εργάσιμες μέρες και ώρες ( Δευτέρα – Παρασκευή 9:00-16:00) σχετικά με την απουσία ή την καταστροφή των προϊόντων.
Η εταιρία μας μπορεί να ζητήσει πληροφορίες σχετικά με την ταυτότητα του αγοραστή ή του παραλήπτη της παραγγελίας και να εκτελέσει τον απαραίτητο έλεγχο, προτού προχωρήσει σε συμπλήρωση των ελλειπόντων προϊόντων ή αντικατάσταση των κατεστραμμένων.
Χρόνος Παράδοσης
Τιμές σε Ευρώ Έξοδα Αποστολής Έξοδα Αντικαταβολής Χρόνος Παράδοσης
- Αθήνα 3 2 1-2 ημέρα
- Επαρχία 3 2 1-3 ημέρες
- Δυσπρόσιτες Περιοχές 8,5 2 3-5 ημέρες.
Ο χρόνος παράδοσης αρχίζει από τη στιγμή που η επιβεβαίωση καταχώρησης της παραγγελίας αποστέλλεται στον αγοραστή. Ο αγοραστής που το επιθυμεί μπορεί να ενημερώνεται αναφορικά με τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, αναλόγως του γεωγραφικού σημείου παράδοσης, επικοινωνώντας στο 210 7758543 σε εργάσιμες μέρες και ώρες ( Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00-16:00).
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 15.30 ΜΜ ΘΑ ΚΑΤΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΜΗ ΜΕΡΑ.
Σε περίπτωση που η παράδοση καθυστερήσει για περισσότερες από 7 ημέρες από τα παραπάνω όρια, ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία εντός 60 ημερών από τον μέγιστο χρόνο παράδοσης που αναφέρεται για την παράδοση των προϊόντων, αποστέλλοντας συστημένη αποστολή με την απόδειξη παραλαβής στην διεύθυνση της εταιρίας μας αφού επικοινωνήσει μαζί μας, κατά τις ώρες λειτουργίας του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ο αγοραστής μπορεί να ενημερωθεί για το χρόνο παράδοσης της παραγγελίας, επικοινωνώντας με την εταιρία μας στο 210 7758543 σε εργάσιμες μέρες και ώρες ( Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00-16:00) ή μέσω αποστολής e-mail στο info@beautyplace.gr.